کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولرگازی 18000 ال جی

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۱۵ ق.ظ

 

معرفی کولر گازی 18000 ال جی

اسپلیت و کولرگازی ال جی از جمله قدیمیترین و معتبرترین کولرهای گازی موجود در دنیا است که در کشور کره با گرید کیفیتی عالی مونتاژ میشوند اما لازم است بدانید که ساخت قطعات اصلی و کمپرسور این محصول بی نظیر ساخت کشور کره می باشد و این خود یکی از نقاط قوت کولرگازی ال جی می باشد. محصولات تهویه مطبوع با برند ال جی با قطعاتی با کیفیت در چهار کشور کره چین، برزیل، آمریکا و ویتنام تولید شده و این کمپانی فراملیتی با ظرفیت تولید بیش از 30 میلیون کولرگازی در سال از جمله بزرگترین کمپانی های موجود در این عرصه می باشد. شرکت ال جی کولرگازی های دیواری و ایستاده خود را با تنوع بی نظیری روانه بازار کرده است. مدلهای دیواری این شرکت معتبر شامل پلاس نکست پلاس و.... و در مدلهای پنجره ای و ایستاده نیز مدلهای پرقدرت توربو و تاور را شامل میشود. همچنین این مدلهای متنوع در سری اینورتر و بدون اینورتر کم مصرف تولید میشوند.

 

قابلیت های ویژه و مصرف برق کولر گازی ال جی

یکی از مهمترین و کارآمدترین قابلیتهای کولر گازی ال جی 18000 تجهیز آن به سیستم اسکن هوشمند می باشد. با توجه به تعریف این ویژگی کولرگازی قادر است موقعیت مکانی افراد را با خطای ناچیز در مقابل خود تشخیص دهد که در نتیجه این میزان و جهت جریان هوا را بصورت خودکار و دقیق به سمت افراد پرتاب می دهد. به این ترتیب وقتی کاربری در مقابل کولر نیست، دور موتور بصورت اتومات کاهش پیدا می‌کند تا میزان مصرف انرژی به حداقل برسد. همین سیستم هوشمند به تنهایی خود موجب کاهش مصرف برق تا 13 درصد میشود.البته بیشترین دلیل کاهش مصرف برق به مجهز بودن کولرگازی 18000 ال جی به کیت الکترونیکی اینورتر برمیگردد که به طرز باورنکردنی مصرف برق را 60 درصد کاهش میدهد. حال اگر همین سیستم تهویه هوای اینورتر به سیستم اسکن هوشمند مجهز باشد طبیعتا مصرف برق 73 درصد کاهش پیدا میکند. با این تفاسیر شرکت کولرگازی ال جی در زمینه صرفه جویی در مصرف برق ، پیشتاز جهان است.
منبع :

https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-18000-ال-جی-اینورتر-و-کم-مصرف-a-با-برد-اینورتر-و-گاز-r410a-فروشگاه.html 

 

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۹ ، ۲۰:۰۰ کولر گازی ال جی 18000

سلام سایت خوبی دارید و فعالیت خوبی هم میکنیم محصول کولر گازی ال جی 18000 کولر گازی خوبی و عالی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی