کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

تاریخچه کمپانی کولرگازی گری

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ب.ظ

کولرگازی گری یکی از محصولات گری است که از کیفیت بالایی برخوردار است. دارای ویژگی هایی است که باعث می شود قیمت آن ارزان تر شود. خود این محصول با قیمت مناسب در سراسر جهان عرضه می شود. در ادامه مقاله می خوانید که چگونه این تهویه هوا قبض برق شما را کاهش می دهد و استفاده از آن به کره زمین هم کمک می کند.

کولرگازی گری توسط یک شرکت بزرگ الکترونیک در چین تولید می شود. این شرکت بزرگترین تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع در جهان است. این شرکت دو نوع سیستم تهویه هوا را معرفی می کند. یکی سیستم تهویه مطبوع خانگی و دیگری سیستم تهویه مطبوع تجاری. این شرکت فن های برقی، بخاری، اجاق گاز، دستگاه تصفیه هوا، دستگاه مرطوب کننده هوا و موارد دیگر را تولید می کند. همه این وسایل برقی تحت نام تجاری گری به بازار عرضه می شوند و در چین و کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت در سال 1989 تاسیس شد. در ابتدا نام تجاری آن گری نبود. در سال 1994، آن را به گری تغییر نام داد. این شرکت در ابتدا با ۲۰۰ کارمند و تولید زیر ۲۰۰۰۰ واحد مشغول به کار بود.

آشنایی با کولرگازی گری

امروزه این شرکت چند ملیتی است. این شرکت 70 هزار کارمند و تولید سالانه 65 میلیون واحد دارد. این نشان می دهد که محصولات این مارک بسیار با کیفیت و معتبر هستند. این شرکت دارای واحد تحقیق و توسعه، تولید، بازاریابی و سایر خدمات است. گری متعهد به ارائه محصولات باکیفیت و با فناوری بالا به جهان است. امروز دارای 9 پایگاه تولید در سراسر جهان است. دو کشور در چین و دو مورد در برزیل و پاکستان وجود دارد. یکی از مهمترین اهداف برند گری آسانتر کردن زندگی برای افراد است. علاوه بر این، یکی دیگر از وظایف مهم شرکت توجه به گازهای گلخانه ای و در کاهش آن نقش دارد. هدف آنها جلوگیری از گرم شدن کره زمین است و از این طریق آنها موفق شده اند و تأثیر گذاشته اند.

مصرف برق کولرگازی گری

کولرگازی گری اجازه می دهد تا پس انداز کنید! در تابستان برای اینکه از گرما در امان باشیم به تهویه هوا احتیاج داریم. یکی از نگرانی هایی که هنگام روشن کردن سیستم تهویه هوا داریم این است که قبض برق زیاد می آید. این یک نگرانی کوچک نیست، به خصوص اگر وضعیت اقتصادی خانواده خوب نباشد، اما در رفاه بودن حق هر انسانی است. یکی از سریع ترین راه های کم کردن قیمت قبض های شما استفاده از انرژی کمتر می باشد. به همین دلیل صاحبان خانه دنبال کولرهایی هستند که هزینهٔ برق آن ها را در عین خنک کردن خانه زیاد بالا نبرد.‌

کولرگازی گری پیشنهاد خوبی است. این به شما امکان می دهد مقدار صورتحساب خود را کاهش دهید. تهویه مطبوع گری عملکرد درخشان در این زمینه در سراسر جهان داشته است. یکی از مدل های تهویه مطبوع گری دارای رتبه باورنکردنی 38 در رتبه SEER است که نسبت فصلی از راندمان انرژی را نشان می دهد. هرچه سطح بالاتر باشد، مصرف انرژی نیز بهتر می شود. به طور کلی، میانگین امتیاز آن 23 است. تهویه هوای گری دارای لیبل است که نشان می دهد عملکرد آن از نظر مصرف برق چقدر خوب است. این مزیت خوب باعث شده تا امروزه تعداد بیشتری از تهویه هوا خریداری شود.

 

مرجع مقاله:

https://www.shrtco.de/LzAI1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی