کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

خرید داکت اسپلیت (Ducted Split) اصطلاحی است که مورد استفاده بسیاری از کارشناسان برای اسپلیت های کانالی قرار دارد که امروزه یکی از رایج‌ترین سیستمهای سرمایشی و گرمایشی در آپارتمان‌ها است. داکت اسپلیت یا اسپلیت های کانالی با تأمین هوای خنک در تابستان و هوای گرم در زمستان برای کلیه فضاها در یک واحد آپارتمانی و انتقال هوای سرد یا گرم از طریق مجاری درون سقف کاذب، دمای محیط مورد نظر را به راحتی و آسایش تنظیم شدهٔ ترموستات می‌بخشد.

خرید داکت اسپلیت نیاز مبرم هر خانه ای می باشد. داکت اسپلیت ها از 2 قسمت تشکیل شده است: واحد داخلی (تهویه هوا) و واحد فضای باز (کندانسور) که توسط 2 لوله مسی به هم متصل می‌شوند، هوای سرد را تأمین می‌کنند و از طریق کانال‌های اجرا شده داکت اسپلیت در اتاق‌ها یا سالن‌های هر واحد آپارتمانی (داخل سقف کاذب) توزیع می‌شود.

راهنمای خرید داکت اسپلیت

به طور کلی، داکت اسپلیت می‌تواند گزینه مناسبی برای تهویه هوا در خانه یا محل کار شما باشد. بنابراین اگر قصد خرید Duct Split را دارید، باید با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید. سیستم‌های داکت در دو نوع معمولی و اینورتر به بازار عرضه می‌شوند. این دو در نوع نیروی محرکه تفاوت دارند. یعنی در مدل اینورتر سرعت می‌تواند متغیر باشد. در حالی که در نوع عادی سرعت کمپرسور ثابت است.

به طور طبیعی، داکت اسپلیت اینورتر به دلیل امکان تغییر سرعت کمپرسور، بالاتر می باشد. اما صرف نظر از مارک تجاری، هنگام خرید داکت اسپلیت، به دو نکته اساسی توجه کنید.

ابتدا ظرفیت دستگاه را با توجه به مساحت محل انتخاب کنید. این بدان معناست که اگر دستگاه فضای زیادی را پوشش دهد، طبیعتاً باید ظرفیت بیشتری نسبت به لوازم خانگی داشته باشد. و دوم، به مصرف برق و راندمان سیستم توجه کنید. قیمت پایین‌تر از حد معمول دستگاه ممکن است منجر به هزینه‌های اضافی در مصرف زیاد انرژی آن شود.

داکت اسپلیت ها را می‌توان به دو گروه زیر تقسیم بندی نمود:

داکت اسپلیت (اسپلیت کانالی) معمولی درجه B

داکت اسپلیت کم مصرف اینورتر گرید A: این نوع داکت اسپلیت برای جلوگیری از هزینه‌های مصرفی با کلاس انرژی A، طراحی شده و ساخته می‌شود. دمای محیط داخلی را افزایش داده و با افزایش دما سرعت کمپرسور را افزایش می‌دهد.

اصولاً از داکت اسپلیت ها چه مواقعی و برای چه فضاهایی استفاده می‌شود؟

استفاده از داکت اسپلیت ها یا اسپلیت های کانالی برای خنک کردن و گرم کردن منازل مسکونی، اداری، ویلایی و غیره به عنوان گزینه‌ای لوکس و با هزینه برق معادل یا حتی بیشتر از تهویه مطبوع اسپلیت طبق محاسبات بار در نظر گرفته شده است. از داکت اسپلیت ها معمولاً به جای چندین اسپلیت در یک واحد استفاده می‌شود.

با استفاده از داکت اسپلیت ها، علاوه بر استقلال در تهیه سرمایش و گرمایش برای هر واحد آپارتمان بطور مستقل، هزینه‌های نگهداری و بهره برداری از سیستم تبرید نیز بسیار کاهش می‌یابد. کارشناسان می‌توانند با توجه به شرایط فنی و اقتصادی در هر پروژه، مناسب‌ترین انتخاب از برندهای برتر داکت اسپلیت را بر اساس شرایط فنی و اقتصادی در هر پروژه به شما، سازندگان عزیز و سازندگان انبوه معرفی کنند.

 

سایت هدف:

https://www.reddit.com/user/blogerinfojob/comments/ih3iy7/خرید_داکت_اسپلیت_و_بررسی_فنی_آن/

نظرات  (۲)

۲۴ بهمن ۹۹ ، ۰۴:۴۷ خرید اسپلیت

سلام 

ممنون بابت پست خوبتون عالی بود و در مورد کولر گازی هم خیلی خوب نوشتید.

۲۴ بهمن ۹۹ ، ۰۴:۴۸ کولر گازی 24 هزار

سلام

خیلی عالی در مورد کولر گازی های 24000 صحبت کردید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی