کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی 18000 ال جی از بهترین نمونه های کولر در میان سیستم های تهویه مطبوع می باشد. با سر رسیدن فصل گرما برای خنک کردن هوای منازل و نیز ادارات و سایر مکان‌های مشابه به دستگاه‌های مبرد نیاز مند می‌شویم. این دستگاه‌ها باید بتوانند هوای یک مکان را در کم‌ترین زمان ممکن سرد کنند. امروزه با در نظر گیری نیاز مندی های بشر موازی با پیشرفت علم صنعت و تکنولوژی همواره محصولاتی ساخته شده‌اند که بتوانند آسایش انسان‌ها را راحت‌تر فراهم کنند. در همین راستا کولرهای مبرد نیز با پیشرفته‌ترین کارایی و امکانات تولید شده‌اند.

کولر گازی 18000 ال جی، محصولات ال جی در کنار تنوع، تفاوت های جالبی دارند که دلیل آن توجه به نیاز مشتری برای دسترسی به بهترین شرایط استفاده از این تجهیزات می باشد. تفاوت ها نشانه کاهش کیفیت نیست بلکه نشانه اهمیت به تفاوت های نظرات مخاطبان می باشد. کولر گازی 18 هزار ال جی از نمونه های باکیفیت و به روز رسانی شده محصولات ال جی در صنعت سرمایش می باشد. برای مشاهده ی نمونه های بیشتر می توانید به سایت تاپ فروش مراجعه نمایید.

تولید حدود 12 میلیون کولر در سال توسط شرکت ال جی نشان دهنده کیفیت مناسب این محصولات در کنار هزینه های معقول می باشد. تولید کنندگان کولر گازی ال جی 18000 در یک بازار یابی دقیق و مناسب توانسته اند بیش از 20 درصد از بازار جانی را به خود اختصاص دهند.

دلایل توجه به کولر گازی 18000 ال جی در ایران

1- محصولات ال جی از باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی در ایران می باشد

2- تنوع محصولات سرمایشی ال جی بسیار زیاد است

3- متناسب با تمام شرایط اقلیمی در ایران محصولی برای ارائه دارد

4- خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار مناسبی دارد.

انواع کمپرسور مورد استفاده در کولر گازی ال جی 18000

صنعتگران شرکت ال جی در تولید کولر گازی 18000 ال جی با توجه به نووع نیاز بازار اقدام به تولید سه نوع کمپرسور نموده اند:

1- کمپرسورهای روتاری

معمول ترین و شاید بیشترین تولید در بین کمپرسورهای شرکت ال جی از این نمونه می باشد، این نوع کمپرسورها بر أساس یک گردش 360 درجه ای عمل فشرده سازی گاز را انجام می دهد تا هوای خنک با فشار بیشتری به بیرون پرتاب شود. این نوع کمپرسور برای مناطقی که فشار هوا خیلی بالاست استفاده می شود.

2- کمپرسورهای اسکرال

 از این نمونه کمپرسور برای کولرهای ایستاده ال جی استفاده می شود. این نوع کمپرسور از دو مارپیچ داخلی تشکیل شده است که یکی از مارپیچ ها ثابت و دیگری متحرک است و همین شکل طراحی باعث فشرده شدن گاز می شود. بازدهی کولرهایی که از این کمپرسور استفاده می کنند بسیار بالاست و برای کولر گازی 18000 ال جی و ظرفیت های بالاتر استفاده می شود

3- کمپرسورهای اینورتور

جوان ترین و خاص ترین نوع تولید کمپرسور ال جی می باشد و در تمام مدل های کولر گازی ال جی 18000 استفاده می شود و دلیل آن این است که مصرف برق کمتری نسبت به نمونه های دیگر دارد.

انواع مدل های کولر گازی 18000 ال جی، کولر گازی ال جی 18000، کولر گازی 18 هزار ال جی

- مدل تایتان

- مدل نیو تایتان

- نکست پلاس 2

- نکست وان

- تایتان آرت کول

- مدل ایستاده

مشخصات برخی از انواع کولر گازی 18000 ال جی

الف) مدل SSNH186T4A1

ظرفیت در نظر گرفته شده برای خنک سازی فضایی بین 22 تا 33 متر مکعب می باشد. از مشخصات دیگر این نوع کولرها می توان به این موارد اشاره کرد:

1- نوسان خودکار باله

2- کم مصرف و بی صدا بودن

3- مجهز به کمپرسور روتاری

4- مناسب برای مناطق آب و هوای گرم

5- دارای سیستم کاهش دهنده رطوبت

6- تمیز کننده خودکار

ب) مدلSPLIT NT187SK3 اینورتور

1- کم مصرف و بی صدا

2- مجهز به کپرسور اسکرول

3- مناسب استفاده در مناطق گرمسیری

ج) مدل NP187SK1 نکست پلاس 2

این نمونه از کولرها دارای ویژگی اسکن هوشمند بر اساس موقعیت مکانی فرد و تنظیم جهت باد می باشد. مجهز به فیلتر مخصوص پاکسازی هوا از باکتری و ویروس و دیگر ذرات معلق می باشد. قدرت پرتاب با تا 15 متر ودر چهار جهت مختلف می باشد.

د) مدل NF187ST3 نکست فایتینگ

این نمونه از کولرها قدرت پرتاب هوای خنک تا 13 متر را دارد، تا 65 درصد در مصرف برق صرفه جویی می کند و قابلیت پرتاب باد در چهار جهت را دارد.

نکته: تفاوت اصلی در کولر های گازی 18000 ال جی در طراحی برای شرایط آب و هوایی و میزان ظرفیتی که کمپرسور آن ها می تواند تولید هوای خنک را داشته باشد می باشد. تنوع در کولر گازی 18 هزار ال جی نشان دهنده اینست که بازاریابی دقیقی برای تولید این نوع محصول با توجه به تنوع آب و هوایی صورت گرفته است.

 

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

سایت هدف:

https://www.zoom.com.br/ar-condicionado/18-000-btus/lg/inverter


https://www.carrefour.com.br/Ar-Condicionado-Split-LG-Dual-Inverter-18000-Btus-Quente-e-Frio-220v/p/MP13394043

نظرات  (۱)

سلام
مقاله خیلی عالی و جامع بود در مورد محصولات ال جی در ظرفیت 18000 که محصول شرکت ال جی و فوق العاده مناسب برای اتاق های با متراژ 15 تا 35 متری عالی است

برای خرید این کو لر گازی که انتخای کم مصرف ترین کولر گازی 18000 ال جی حتما به این محصول مراجعه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی