کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولرگازی 18000 اجنرال

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

تمیز کردن کولرگازی 18000 اجنرال

طبق گفته کارشناسان هنگامیکه از کولرگازی به مدت زیادی استفاده نمیشود متاسفانه عوامل بیماری زا همانند باکتریها و انواع کپک ها و قارچها میتوانند در قطعات داخلی کولرگازی محیط مناسبی برای رشد داشته باشند. پس لازم است حتما بعد از مدت طولانی کولرگازی را تمیز نموده تا از انتشار این عوامل غیربهداشتی به داخل خانه جلوگیری کنید. ناگفته نماند در اثر تمیزنکردن دوره ای و با فواصل زمانی منظم امکان دارد قدرت کولرگازی در تولید هوای خنک به حداقل برسد.

البته بهتر است تمیزکردن کولرگازی 18000 اجنرال را طبق توصیه های زیر و با رعایت نکات امنیتی انجام دهید.

 

اول مطمئن شوید که دستگاه خاموش است و برق آن قطع شده است.

 سپس برای تمیز کردن کولر گازی با پاکسازی بخش کندانسور تهویه( بخش واقع شده در قسمت خارجی دستگاه که وظیفه سرد کردن را دارد ) شروع کنید، برای نتیجه بهتر می توانید که از یک مکنده مانند جارو برقی با قدرت مناسب و اتصالی منعطف بهره ببرید. فن های دستگاه مهم ترین بخش برای مکش هوای بیرون به داخل می باشد پس با دقت کامل هر گونه گرد و خاک و برگ و آشغال موجود بر سر مسیر آن را پاکسازی کنید تا راه هوا باز شود.
هنگامی که کندانسور به خوبی تمیز شد آن گاه می توانید به سراغ بخش های داخلی تر بروید. برای دسترسی به این بخش پیچ های فن دستگاه را باز کرده و فن را کنار می گذاریم. با استفاده از یک مکنده با سَری نرم به گرد گیری این بخش همانند قسمت قبل می پردازیم. 
در قدم بعدی اقدام به جدا سازی فیلتر هوا و پاکسازی آن با یک سَری باریک(به دلیل حساس بودن آن) می کنیم.
در نهایت در صورت خرابی فیلتر هوا آن را با یک نمونه جدید و به روز تعویض کرده و سایر قطعات و اتصالات را به جای خود بر می گردانیم تا روند گردگیری و تمیز کردن کولر گازی به پایان برسد.

این مراحل مربوط به تمیز سازی پنل خارجی کولرگازی میباشد که شامل کمپرسور و کندانسور است. 

منبع:


https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/کولر-گازی-دی-سی-اینورتر-۱۸۰۰۰-اجنرال-۲۰۱۸-مدل-asgs18lfca-با-گرید-a-فروشگاه.html

منابع:


shorturl.at/dqsu8
https://bit.ly/2qxaYV9
https://tinyurl.com/wcye6lx
https://is.gd/qkYYv4
https://v.ht/csJfq
http://i3t.ir/FTVlB
http://gg.gg/fz7mq
https://opizo.com/7XCDkg
http://bit.do/fjXSB
https://b2n.ir/616619

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی