کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

بررسی انواع کولر گازی

کولر گازی ال جی 24000

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۴:۵۲ ب.ظ

کولر گازی ال جی 24000 اینورتر و کم مصرف A+++ بیگ اینورتر

کولر گازی 24000 ال جی در بانه

کولر گازی و اسپلیت ال جی اینورتر و کم مصرف با گرید A+++


یکی از پرفروش ترین و متنوع ترین محصولات ال جی سیستم های تهویه مطبوع است که با بیش از 12 میلیون دستگاه تولید سالانه و با در اختیار داشتن حدود 20% از کل بازار برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا می باشد. کولر گازی 24000 ال جی در بانه کم مصرف با فناوری و تکنولوژی اسکن کردن هوشمند مکان ، وجود یا عدم وجود استفادەکنندەگان در مکان را شناسایی میکند و بر پایە وجودی ان هوای خنک را منتشر میکند و میزان خنکی را تنظیم میدهداصول استراتژیک ال جی در زمینه تولید کولرهای گازی با تکیه بر عوامل تعیین کننده ای همچون: تکنولوژی برتر، کیفیت تضمین شده،بهینه سازی درجهت کاهش هزینه ها، جهانی بودن و بازاریابی مؤثر و فروش بیشتر می باشند. کولر گازی کم مصرف ال جی یکی از کولر گازی هایی است که دارای یک سری قابلیت ها می باشد یکی از این امکانات دارای قابلیت دمای سرد و گرم است. با استفاده از این ویژگی گرم و سرد با کیفیت بالا می توانید برای تمام فواصل از این دو قابلیت ویژه استفاده کنید.
کولر گازی اینورتر ال جی
در کولر گازی ال جی کم با گذشت زمان و هنگامی که دمای محیط زیاد شد، کمپرسور دوباره شروع به کار می‌کند. در این کولرها تنها دو حالت برای کمپرسور و موتور وجود دارد: یا روشن است یا خاموش. اما کمپرسورهایی که به سیستم اینورتر مجهز هستند، در هنگام رسیدن به دمای مطلوب کمپرسور را خاموش نمی‌کنند و تنها دور موتور را کاهش می‌دهند؛ به همین دلیل به موتورهای با دور متغیر معروف هستند. موتورهای اینورتر مشابه موتورهای معمولی، مرتبا خاموش و روشن نمی‌شوند و تنها در سرعت گردش خود تغییر ایجاد می‌کنند. یکی از مواردی که باعث بالا رفتن مصرف برق می‌شود، شروع به کار موتور است که جریان بالایی را از منبع تغذیه می‌کشد. اصلا همین روشن و خاموش شدن پیوسته‌ی کمپرسور، باعث مصرف بیش از حد برق می‌شود. حال وقتی موتور نیاز به روشن شدن‌های پی‌درپی نداشته باشد، مصرف برق کولر گازی ال جی کم مصرف به شدت کاهش می‌یابد و همین موضوع باعث معروف شدن کولرهای اینورتر شده‌است.



ویژگی اسمارت کولر گازی ال جی


ویژگی اسمارت اسکن برداری در کولر گازی ال جی اینورتر وی با استفادە از اشعەماورائ بنفش و با ثبت گرمای بدن انسان های حاضر در مکان که امکان تشخیص موقعیت مکانی فرد در محل را دارد هر ۲۰دقیقە یکبار نفرات موجود در محیط را میسنجد و در حالتی کە کسی در مکان موجود نباشد کولر گازی ال جی کم مصرف به وسیله اسکن هوشمند خود عدم حضور شخص در محیط را تشخیص داده و به حالت دور فن پایین باز می‌گردد و بدین صورت از اتلاف مصرف انرژی جلوگیری به عمل می‌آورد.کولر گازی اینورتر ال جی با کم کردن خنکای باد در هر ۲۰دقیقە یک درجە دمای محیط را کنترل و جهت پرتاب باد را به بهترین شکل ممکن تنظیم نماید که با این کار ا این تکنولوژی در مصرف انرژی تا 13 درصد صرفه جویی میشود.



خنک کنندگی سریع کولر گازی ال جی اینورتر


یکی از خصوصیات این کولر میتوان به قدرت سردکنندگی سریع ان اشاره کرد.خنک کنندگی سریع دیگر ویژگی کولر گازی و اسپلیت اینورتر ال جی می باشد. طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.
فیلتر تمیز کننده هوا کولر گازی کم مصرف
یکی دیگر از قابلیت های این گولر گازی کم مصرف ال جی دارای قابلیت تصویه هوا می باشد که شما می توانید با استفاد ه از این قابلیت با کیفیت بسیار بالا برای تصویه خانگی از این کولر گازی ال جی با کیفیت بسیار بالا از آن استفاده کنید و از داشتن آن لذت ببرید.



پرتاب باد 20 متر کولر گازی ال جی اینورتر


کولر گازی اسپیلت ال جی اینورتر با بکار گیری فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، قدرت پرتاب باد تا 20 متر را دارا می باشد.این میزان پرتاب باد فضای بسیار خوب و خنکی را برای کاربر ایجاد میکند.پخش هوای چهار جهته نیز در کولر گازی اینورتر ال جی با هدایت باد در چهار جهت فضای خنکی را برای کاربر بوجود می آورد به این ترتیب، دمای هوای خارج از منزل هرچه که باشد، فضای اطاق خنک و خوشایند خواهد بود.

جریان هوای 4 طرفه کولر گازی ال جی


شبکه های داخل یونیت داخلی کولر گازی کم مصرف ال جی باعث می شود که هوای بیرون آمده از پنل به چهار طرف توضیع شده به طوری که به صورت یکسان در فضای مورد نظر را خنک می کند و نیاز نیست برای خنک شدن حتما روبروی کولر گازی بایستید.

نظرات  (۲)

بهترین و ارزانترین قیمت روز کولرگازی را در فروشگاه اینترنتی فورپینا ببینید.

۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۵:۰۸ بانه کالا
مزایای کولر گازی ایستاده
  • از ظرفیت سرمایشی و گرمایشی بالایی برخوردار هستند.
  • از کمپرسورهای قدرتمندی مانند اسکرال، پیستونی و روتاری در فناوری خود استفاده کرده‌اند.
  • حاوی فیلترهای یون زدایی و همچنین تصفیه‌کننده هوا هستند.
  • فیلترهایش به راحتی قابل تعویض هستند.
  • دارای نمایشگر دیجیتالی هستند که می‌تواند دمای محیط را نشان دهد.
  • دارای ریموت هستند، از این طریق می‌توانید میزان خنک‌کنندگی، خاموش و روشن بودن آن را تنظیم سازید.
  • از فناوری پرتاب باد در  چهار جهت برخوردار هستند.

از مزایای ذکرشده می‌توان به‌راحتی به قدرت خنک‌کنندگی بالای این سیستم‌ها پی برد. اما اگر بخواهیم به معایب آن‌ها نیز اشاره‌ کنیم، موارد زیر در مقایسه با سایر کولرهای گازی به ذهن می‌رسد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی